ما را دنبال کنید

زمان و شرایط تعویض کالا

مدت زمان تعویض کالا:
روز تضمین تعویض کالا، ویژه ی مشتریان فروشگاه نوین کنترل

مشتریان فروشگاه نوین کنترل برای انجام آزمایش کالای خریداری شده تا دو روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشنده کالا را برای آن ها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛

1- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی

 لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف پنج روز کاری انجام خواهد شد. هزینه ی کالای تعویض شده نیز بر عهده ی خود مشتری است.

شرایط تعویض کالا:
1. مشتری باید ظرف حداکثر سه روز پس از دریافت کالا،نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.

2. ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان فروشگاه نوین کنترل برسد.

3. ایراد ناشی از استفاده نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

4. کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.

  چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده ی خریدار است.

  گارانتی

کلیه محصولات فروشگاه نوین کنترل دارای یک سال گارانتی از زمان صدور فاکتور می باشند.

شرایط گارانتی:

1. فاکتور محصول شامل شماره سریال محصول جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
2. زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در فاکتور محاسبه می شود.
3. اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل.
4. ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است.
5. از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود!
1. ارائه ی خدمات به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید.

2. در صورت مخدوش بودن شماره ی سریال ضمانت نامه، دستگاه و یا عدم تطابق شماره ها با یکدیگر، محصول از شرایط گارانتی خارج می شود.

3. ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و... بنا به تشخیص کارشناسان فنی فروشگاه نوین کنترل نمی شود.

4. نوسانات برق و آسیب های وارده به مدارها در اثر نوسان شامل گارانتی نمی باشد.

5. ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

6. درصورت دستکاری دستگاه توسط اپراتور و سرویس کاران غیرمجاز گارانتی ابطال می گردد.

7. استفاده در محیط های نامناسب (دمای بسیار بالا یا بسیار پایین، وجود گرد و خاک سبب آسیب به دستگاه خواهد شد). دمای مناسب محیط در اغلب کاتالوگ های دستگاه ها ذکرشده است.

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏ های فروشگاه نوین کنترل بوده است و فروشگاه نوین کنترل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه نوین کنترل خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

- اشکال در کالای خریداری شده:
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فروشگاه نوین کنترل فرصت تست کالاهای فروخته شده را حداکثر سه روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.  جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا سه روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 04135552045 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما - در وب سایت - به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع داده شود. کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان فروشگاه نوین کنترل تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.  برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه نوین کنترل، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا پنج روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه نوین کنترل تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 12 ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه نوین کنترل عودت شود.
- انصراف از خرید:
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش فروشگاه اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.  در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا دو روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه نوین کنترل دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا پنج روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 04135552045 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت - به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود.